ANSWERS AGAIN

Anonym om FISHIEE:
Hej! Måste först få säga att jag tycker att du verkar vara en jätehärlig tjej och att jag gillar dina "funderingsinlägg" (eller vad man ska kalla det) Här kommer mina frågor:
Hur många läsare har du om dagen?
Vilka bloggar läser du?
Hur många har du varit tillsammans med?
Tack på förhand! :)


Svar: Jag har ca 100-120 läsare dagligen.
Jag läser:
Anelia.blogg.se
Frlda.devote.se
Elles.devote.se
Phedgren.devote.se (hah)
Kissies.se
Kenzas.se (ibland)
Rikauteliggare.devote.se
Chiqa.se
Thejosie.blogg.se
(Alla som är länkade längs ner på högra spalten)
Sen säkert fler men kan inte alla i huvudet, haha
Jag har varit tillsammans med 5 st över 1 månad. Sen har man väl alltid haft någon "pojkvän" när man gick i 4-5an som man inte ens pratade med men ansåg sig vara tillsammans med, hehe.

Anonym om ANSWER:
stör det dig ingenting alls att pontus är ett år yngre än dig? oftast brukar de flesta falla för äldre killar ;p
vad planerar du efter studenten? blir du kvar i övik eller flyttar du därifrån så fort studenten är över?

Svar: Nej det stör mig inte alls. Även jag har fallit för äldre killar, men insett att jag inte själv var på den "mognads-nivån". P är alldeles lagomt barnslig och har jävligt dumma funderingar och liknande, men det är det som gör honom så jävla charmig, haha.
Jag ska först och främst ta ett sabbatsår från studierna och jobba istället. Sen något år efter planerar jag att flytta och börja plugga igen. Men allting kan hända :)
Jag blir nog kvar i övik efter studenten, men sedan drar jag haha.


Och Kim, jag vet haha. Man ser dig inte riktigt lika mycket där på stranden på somrarna som man gjorde förr, haha :D

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, nja! hehe, jag är nog lite av en badkruka (:

2009-11-28 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0