ANSWER

tessi om ASKASKASK:
visst är du 90a? varför går du med 91orna isåfall? hur går det med körkortet? längtar du till studenten? är du mer blyg eller väldigt framåt som person? blir du glad nu när jag skrivit massa frågor? haha :)
Svar: Jag är 91a haha och det är därför jag går med 91or :D Det går framåt, sista fasen på teorin och ca 7 körningar innan jul. SÅ SNART SÅ! Jag längtar sjukt mycket till studenten, åh! Jag är rätt blyg med folk jag inte känner. Men såfort man lärt känna mig blir jag väldigt öppen och trevlig, anser jag själv. haha jag blir jätte glad när du skriver massa frågor, så tack! :D
   
Anonym om ASKASKASK:
när tappade du din oskuld?
Svar: Hahaa.. jag var 13, skulle fylla 14. Inget jag är stolt över alls.
   
   
  Malin om ASKASKASK:
när blev du och pontus tillsamans? hur gick det till? :)
Svar: Vi har inget datum, men runt midsommar ungefär. Vi har varit kompisar sen 8:an-9:an men i början när han börjat 1;an började vi umgås mer på fritiden. Sen blev det mer och mer vi umgicks och på sista april var "första kyssen" haha...sen umgickts vi väl eller "dejtade" vi någon månad sen vid midsommar ansåg vi oss typ som tillsammans, om inte annat gjorde omgivningen det, haha. Så ungefär så gick det till, kort förklarat :)
   
Anonym om ASKASKASK:
Hur länge har du och Pontus varit tillsammans?
Svar: Vi har inget datum men i mitten av december är det ca 6 månader.. på ett ungefär :)
   
funderande om ASKASKASK:
varför pratar du så mycket om ex, och du låter ganska osäker. litar du inte på pontus?

Svar: Jag vet inte riktigt varför jag pratar så mycket om mina ex. Det är nog för att många känslo-saker jag srkiver här i bloggen har hänt med något av mina ex. så det blir lite automatiskt att jag lägger till dem.. Men det har absolut inget att göra mer att jag inte litar på p. Han är en av få jag nästan litar på fullt (jag har jätte svårt att lita på folk, just efter vad mina ex  gjort mot mig tidigare..)

Vill ni fortsätta fråga så kör på, bara trevligt. Men hade så tråkigt så svarade på dessa medans.
Jag börjar bli förkyyyyld, suck.

Kommentarer
Postat av: Johanna Henriksson

du är en jätte trevlig och framåt tjej Emma :) Inte ett dugg blyg tycker jag :P hehe. Jag har ingen speciell fråga, men jag var tvungen att skriva de!



Lycka till med P! haha, vi blev tsm nästan samtidigt med våra P's ;D Jag önskar dig alla lycka i världen, Det förtjänar du! Tro mig min vän<3

2009-11-27 @ 22:27:29
Postat av: Anonym

stör det dig ingenting alls att pontus är ett år yngre än dig? oftast brukar de flesta falla för äldre killar ;p

vad planerar du efter studenten? blir du kvar i övik eller flyttar du därifrån så fort studenten är över?

2009-11-28 @ 01:36:02
Postat av: fridi

kolla mitt senare inlägg emms. Lite kul ;)

2009-11-28 @ 01:50:54
URL: http://frlda.devote.se
Postat av: Kim

Hah, du och jag brukade ju "leka" på badstranden i by (Sidensjö) när vi var små :)

2009-11-28 @ 11:13:04
Postat av: tessi

hahaha what?! jag var stensäker på att du var 90a. undra vad jag fått det ifrån :D haha

2009-11-29 @ 01:39:24
URL: http://teeres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0