Vecka 3

Snart är min tredje vecka med bättre mat och träning avklarad. Och än så länge går det galet bra både med träningen och maten. Visst, vi köper mat för mer än dubbelt av vad vi brukade köpa mat för. Men istället planerar vi våra måltider, veckohandlar och åker inte och gör onödiga småköp. Och jag försöker tänka att - Ingen träning är dålig träning.
Det spelar ingen roll om jag bara springer 30 min, tar en långpromenad eller skippar mage någon gång. Vad jag än gör, vare sig 150% eller 75%, är bättre än ingenting!

Denna gång försöker jag nå mina mål på ett realistiskt sätt. Inga dieter, inga måsten, inga ouppnåeliga mål. Träna 4-5 ggr i veckan och äta FRUKOST, LUNCH och MIDDAG varje dag, och gärna några mellanmål. Kommer gå fin fint dethär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0