Rompa!

Idag blev det 2min uppvärming på löpbandet varav 20 min springning på nivå 11 första minuterna, sedan nivå 12 sista 7-8 minuterna. Några hundra kalorier blev det och efter det blev det rumpa/ben, men blev mest fokus på rumpan idag faktiskt. Brände gott i rumpan när jag var klar! Sedan blev det mage, där jag inte riiiktigt körde så hårt som planerat. Men det var pågrund av att benpasset tog så lång tid som jag kände mig lite less. Men vad gör det? I överlag ett riktigt bra pass!

Nu har jag nyss käkat middag iform av lax med fetaost- och pestotäcke och sallad. Gjorde en hallon/mango-smootie till mellanmål efter träningen också. Svin gott!
Är rätt fullproppad nu så ska lägga mig och slöa i soffan med pyret nu och se tv. Härlig start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0