Puuh..

Klev upp tidigt som sagt och gick ut med hunden.. Kallt som fan och det blev bara drygt 3km, sedan var både jag och pyret mer än nöjda! Så fruktansvärt kallt det var!
Och pyret är verkligen inte på humör att gå ut dagar som dessa. Han låg ihopkurad i sin bädd i godan ro trots att jag stod och ropade på honom vid dörren. Han tittade inte ens på mig, haha.

Sen hann jag köra ett långt gympass idag efter jobbet också! Blev först 20 min löpning sedan armar! Nästa vecka tror jag bannemig att jag kan öka på triceps! Är inte långt ifrån nu att jag klarar xantal kilon till! Okej... Alltså, jag är inte stark.. Tränar många gånger på lättare vikter än många både mycket äldre än mig, och mycket yngre.
Låter ju som världens biff genom hur jag skriver, haha.. Men så är inte fallet!
Men efter armpasset blev det som alltid mage som avslutning!
Och efter nästan 2 timmar på gymmet var det bara att åka hem och börja laga både middag till mig själv och matlådor! Puuh.. Nu tänker jag strax göra en smootie, sedan bara gosa ner mig i soffan med pyret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0