Måndag

Vilade från träningen idag. Var så jävla trött idag både på och efter jobbet så jag somnade på soffan direkt jag kom hem. Sedan blev det en 4.5km lättare pw med mamma runt Högland där vi tränade hundarna lite också. Dock har min byracka så jävla svårt att vara fokuserad på mig när mamma och Giz tränar/leker brevid. Han blir så upp i varv och hetsig, och det är så jäkla jobbigt. Måste tränas på, oh yes!

Men jag gjorde iallafall mer bars ikväll! Fruktbars, utan proteinpulver. Tänkte ha som nyttigt snack och ett plus är att de blev förbannat goda!


Kommentarer
Postat av: Elle

Dom där tar jag gärna recept på! :)

2013-01-29 @ 19:44:50
Postat av: Anonym

recept tack :D de såg mycket goda ut!

2013-01-29 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0