Godnatt

Det är alldeles för sent och jag borde egentligen sova! Men legat och kollat alla möjliga hemsidor efter träningskläder och skor, kollat träningsbloggar och letat recept. Hittat massor, så tummen upp för det!
Och på tal om träning, jag vägde mig idag (VET, jag är en kontrollfreak) och jag är nere på min målvikt! Efter frukost och en redig lunch ställde jag mig och vågen visade 50,1 och FÖRHOPPNINGSVIS är jag under 50-sträcket på tom mage. Så jävla skönt! Men nu ska det lilla jag har på min kropp bli muskler och några kilon ska på denna bebis-kroppen!
Även om jag älskar att jag är nere på denna vikten vet jag att mitt leverne inte varit hälsosamt senaste tiden och det är inte konstigt att jag gått ner med tanke på hur lite jag ätit senaste månaderna. Men nu blir det mer träning och bättre matvanor!

Och jag som alltid tyckt skit-smala lår och nästan sjukligt smala kroppar varit snyggast. Men insett på senare tid att jag inte vill se ut så! Jag vill ha muskler! Speciellt på benen. Det är så jävla snyggt med lite kött på benen och en fast röv! Jag tänker göra squats tills jag stupar om det är det som krävs! Varje måndag tänker jag döda mina spindelben, åh! Längtar redan, haha!


Kommentarer
Postat av: Angelica

HHahahaha jag väger 13kg mer än dig lillskit ;)

2013-01-10 @ 20:41:39
URL: http://angelicalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0