Godmorgon!

Klev upp vid 7 för att sedan åka på gymmet med Mari! Körde först 10 min rask gång och sedan 10 min springning, sedan blev det rygg! Körde marklyft för andra gången i mitt liv, men måste börja med raka lyft pågrund av att jag inte fått in tekniken och styrkan i ryggen än. Jag kör än så länge på ynka 30kg, 3x12. Men några pass till och att jag fokuserar på tekniken ska nog vanliga marklyft också gå att genomföra korrekt! Sedan avslutade jag som alltid med mage.
Ett riktigt bra pass, om än lite kort. Men som sagt, ALL träning är bra träning!

Och sedan var det bara hem och ut med pyret! 1 1/2 timmes skogspromenad med Mari och Nellan vart det. Lite bitigt ute, men solen sken och det var så otroligt vacker efter skoterlederna och uppe vid Hamptjärn så lite kyla gjorde inget!

Denna tisdag kunde inte börjat bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0