Förbannad och frustrerad.

Jag orkar inte blogga. Men som alla redan hört har Brux brunnit och vi står utan gym. Jag har inte råd med ett nytt gymkort och hela jag förfaller. Jag orkar inte jobba, städa, träna hunden eller ens anstränga mig att göra dagarna effektiva. Träningen fick mig att må så jäkla bra inombords medan jag nu istället känner mig som världens lataste jävla säl. Även trots att jag äter bra och går minst ett par timmar med hunden varje dag. Jag är så jäkla omotiverad till att ta tag i vardagen.
Och då ska vi inte ens tala om frustrationen kring pengar. Hur ska allt gå runt? Hur ska jag få ihop till alla mina planer? Jävla fan, allt är sånt rent kaos.

Som ni ser. Jag är ingen rolig bloggerska nu och ska därför sluta. Men nu vet ni vad jag har för mig.. Absolut ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0