Mattes älskling!

Jag älskar dig lillpyret!!
Idag har vi både gått en långpromenad med Mari och Nelly, sedan en promenad till Hörnsjön med mamma och Giz. Hade Loco lös hela promenaden vid Hörnsjön och tränade massa inkallning och han satte det VARJE gång! Det var inga störningar omkring eller möten, men mitt i leken med Gizmo fick jag kontakt iallafall. Det kändes bra i mattehjärtat!
Och vi lekte med dom på gården efteråt och Loco, som aldrig brukar låta Gizmo komma nära "hans" saker, satt och tittade mig i ögonen och sa inget då Gizmo satt brevid iväntan på att jag skulle kasta bollen.
Mycket mer positivt hände idag också, men orkar inte gå in på detaljer!
Kan summera denna dag som än så länge helt underbar, då jag har världens bästa jycke!


Kommentarer
Postat av: emma

Roligt att höra att det går bättre:)

2012-09-19 @ 15:40:30
Postat av: Lena

Å han är så sööööööööööööt

2012-09-20 @ 07:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0