Underbara söndag!

Idag tog jag och mamma oss en tur till Gerdal och gick en härlig skogspromenad där! Blev dock ett abrupt avslut på vår vandring då jag insåg att träningsträffen jag ville gå på med Loco började kl.12!
Fick så dåligt samvete då min och mammas vandring inte blev som tänkt då jag kollat fel tider då träffen skulle börja. Ber om ursäkt igen, älskade mami!

Men på träningsträffen med Lisa och Kira gick det helt fantastiskt bra. Vi tränade kontakt i skogsmiljö, möten, slalom med hund genom gruppen, inkallning och platsligg på olika underlag. Jag och Loco körde på och utmanade rejält genom att köra löst hela träningen! (de som ville fick gärna ha hunden lös)
Loco var helt underbar och gjorde verkligen ett bra jobb idag! Är mäkta stolt över vår prestation!

Nu laddar vi för en ny träff på onsdag! Jä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0