Lönen?

Lönen kommer komma, och gå lika snabbt. Jag kommer verkligen inte ha ett öre kvar efter allt jag vill/kanske ska köpa.
En liten lista för att jag själv ska inse hur sjukt mycket jag tänkt få pengarna att räcka till.
- En vinterjacka
- Ett par bra vandrarbyxor
- Underställ
- Fleecetröja
- Mössa och vantar
- Julklappar
- Liiiite inredning
- Kursavgift för Loco

Okej, det var nog allt. Men mat, hyra, telefon, elräkningen och tvräkningen måste man ju också räkna in. Så ja, hur ska pengarna räcka?


Kommentarer
Postat av: L

Hej. jag känner igen det där, känns som att det är tusen saker som ska inhandlas när lönen kommer. Ett tips är ju att kolla olika internet butiker, som kanske har erbjudande på sånt du behöver, ofta kan man ju också hitta rabattkoder som fungerar. Du kanske kan spara lite i allafall.

2012-10-15 @ 12:00:23
Postat av: Anonym

Julklappstips:
Promenadsällskap, hembakta bullar, inlagda godsaker ;-), presentkort på fönsterputs, hemmabiomyskväll, skogsutflykt med fikakorg, en diskfri dag.
Går att variera i det oändliga till ringa kostnad!
Jag skulle tycka det var helmysigt att få en så personlig julklapp - då ger man ju av sig SJÄLV - man ger helt enkelt KÄRLEK. Det är den bästa gåvan.
Många kramar fina du!

2012-10-15 @ 15:44:00
Postat av: Anonym

Menade inte att vara mystisk men min namn vill inte fastna i rutan... :-(

Lena

2012-10-15 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0