Ensam.

Okej, jag är nog rätt ensam. Men trivs rätt bra med det, just nu. Umgänge känns jobbigt och jag känner mig som världens sämsta vän. Uteliv, shopping, fester, nja va, jag står helst över.
Jag vill bara ta långa promenader, jobba, äta gott och tillbringa min tid med mina hjärtan och ta hand om vårt hem.
Just nu är livet väldigt skönt och väldigt väldigt enkelt.

Har fina vänner som vet att jag är tråkigast i världen, men de accepterar det och jag vet att när jag väl kommer ut på banan igen, är jag återigen välkommen. Hoppas jag iallafall, om inte annat! Haha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja såklart! Alla har ju perioder upp och ner, men du har ju egentligen aldrig varit en sådan om älskar att vara ute och festa jämt, men det är ju bara så du är. Så ha inte dåligt samvete över det. Jag tycker om dig precis som du är :)

2012-10-20 @ 09:19:46
URL: http://frlda.blogg.se
Postat av: Angelica

Håller med Frida ;)

2012-10-23 @ 18:39:29
URL: http://Aneliass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0