Effektivitet.

Klockan sju klev jag upp och gick en timmes promenad med mari och vovvarna. Sedan har dagen fortsatt med sysslor efter sysslor. Jag har hunnit storhandla, tvätta, städa, tränat och busat med pyret, bakat, gjort middag och nu ska jag strax duscha sedan baka blåbärspaj!

Förresten så tränade jag och pyret inkallning idag. Det gick över förväntan! Kastade en leksak åt ett håll, kallade på honom mitt i farten, han vände om direkt och när han kom mot mig blev det kalas, och när han var framme vid mig, då blev det FEST! Kastade då en annan roligare leksak åt andra hållet som han fick som belöning! Så jäkla roligt var det!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hej. åh vad kul att du skriver om hur du har gått tillväga :) det är kul att få tips . så man kan träna lite olika :) ! jag har upptäckt att det går myckey bättre att träna med Mille om han får en pinne som belöning än godis. godis är han inte så intresserad utav.

2012-10-05 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0