Ohyes!!

Jag vägde mig idag (ja, jag är lite kontrollfreak när det gäller vågen TROTS att jag vet att det inte är siffrorna som räknas), och jag ligger 0.5kg ifrån min målvikt! Vägde mig med kläder på, så vem vet, kanske ligger jag på min målvikt ändå!
Jag kan ju inte låta bli att bli glad när jag inte vägt såhär lite sedan jag gick 9an!
Och jag börjar trivas riktigt bra i min kropp då jag faktiskt äter, motionerar och tar hand om min kropp sådär lagomt. Äter det jag vill, när jag vill, tränar inte mer än att ta långpromenader och skippar inget onyttigt eller tänker på "att jag kan bli tjock". Jag äter och är glad och rasar i vikt! Ganska skönt!

Gym i all ära, och jag skulle vilja börja bygga mer muskler, men när jag känner att jag inte vill dit, då går det inte att tvinga arslet dit heller. Dålig motivation=dålig prestation=dålig självkänsla vilket i slutändan bara leder till sura miner. Bara dåligt helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grym du är! man ska vara nöjd med sin kropp :) hur mycket väger du? :)

2012-11-18 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0