Kursstart!

Igår började min andra kurs hos Rakel och Malin. Har nu 5 st kurser framför mig och det är Vardagslydnad vi tränar. Igår var som sagt kursstarten och vi fokuserade på koppelträning och möten. Det gick helt okej och det går absolut åt rätt håll!
Vi har börjat om och börjat rätt med att lära in "gå fint" ordentligt. Vi var lite på fel spår, men nu så! Och jag måste börja tänka på hur jag belönar och med vilken ton.
Vi har även börjat träna riktigt bra nu med klickern och det är ganska otroligt vad mycket bättre det går att få in kommandon med hjälp av den. Allting går egentligen framåt och det känns skönt att vi faktiskt har en bra grund! Nu kan vi bara vandra uppåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0