Sushi! Nyår! Galet.

Jag firade in mitt 2012 med bästa folket. Vi lagade egen sushi, lekte musiklekar och drack grymma drinkar som karln min bjöd på! Det var så jävla trevligt och roligt, och kunde inte fått ett bättre avslut på 2011.
Jag har inga nyårslöften. Jag citerar från en vän till min karl "jag tränar när jag känner för det, dricker när jag har lust och äter onyttigheter när det faller mig in". Jag ska börja träna så jag inte är så trött hela tiden dock. Mer än så ska jag inte planera in, det blir som det blir. Jag har kärleken och de bästa, garanterat, vännerna jag kunnat drömma om. Fett bra startfält att äntra det nya året med!

Gott jävla nytt år då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0