Ett par byxor.


Har inte orkat fota allt jag köpte förutom den stora högen med Pontus och mina gemensamma inköp, men dessa byxor fick jag med mig hem i helgen iallafall! Sitter som en smäck, stortsköna och bra pris!
Även skorna är nya, från Din sko's rea! Så jävla nöjd över dom. Kommer massa helt jävla perfekt till slitna jeans, stor tshirts, sjal och pilotisar i vår. Rent klädmässigt längtar jag mer till våren än sommaren.

Jag har en sak till jag måste ha, men inte hittade i uppsala.. En snygg jeansväst! Ett måste.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så fiin Emma! Dina byxer var jävulska fin dom också, vars är dom köpta? Kram och hälsa kusinvitamin från mig ;)

2012-01-23 @ 23:24:28
Postat av: Jenny

Jättesnygga byxor. Vart är dom köpt?

2012-01-24 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0