Panik. Julefrid?!

Ska inte julen vara fridens tid? Lugnets tid på året? Jag har då iallafall det allt än lugnt. Jag jobbar i stortsett varje dag, varken hinner eller orkar laga eller äta mat. Jag vaknar, går med hunden, försöker hålla lägenheten i skick, fixar julklapparna, jobbar och kommer hem, fortsätter pyssla in på sena kvällarna och sedan sover. Så har dagarna sett ut senaste veckorna.. Jag har nog inte ätit en hemlagad middag i lägenheten på.. Jadu. Tacka gudarna att vi blivit bortbjudna till föräldrarna och dyligt.
Har dessutom INGEN ork i kroppen. Jag måste börja träna, verkligen!!

På tal om det. Efter nyår tänker jag ta tag i träning och kost! Vi tänker börja lägga på några hundringar extra på matkontot och köpa BRA mat hela tiden! Jag känner mig just nu väldigt opepp på allt vad som gäller mat och träning, men jag har tappat allt och jag vill tillbaka till Fitnessfight-tiden! Det kommer gå, och tacka vet jag Pontus som verkligen kör på stenhårt med sin träning och verkligen är mitt superstöd!

Jag längtar tills stressen är över och jag kan få ta tag i mitt liv på riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0