Min bästa!!

Idag har jag och Locobus invigt hans nya dragsele! Kul?! Ja!!!
Matte åker i en jäkla fart nerför backarna med Loco i täten! Och uppför kämpade han på uta bara fan! Vi hade så jäkla roligt idag!!
Och efter det tränade vi massor ute på gården! Vi slipade på inkallningen, ligg/sitt, "loss" och "sida" och jag försöker få till det att få honom att sätta sig tätt intill mig men.. Vet inte hur jag ska träna in det? Tips?
Sedan körde vi även kontaktövningar där vi kunde utmana lite mer genom att köra i litelite fart. Nu måste jag bara ta mig i kragen och köra träningen stenhårt! Det är ju så jävla roligt när det går framåt!!

Haha, och detta är Loco efter att han "letat" godis i en kartong.. Möttes av en väldigt oskyldig blick när jag kom ut i hallen för att kolla hur det gick i "letandet"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0