FRIDAY OUT

Förresten, i fredags firade vi plutten och det var verkligen hur kul som helst! Vi drack drinkar, snackade, planerade nästa fest och sedan utgång. Hade sjukt roligt och det roligaste måste ändå vara att vi dansade som fan, allihopa! Plutten, Ch, Lisa, Fredrik, Evelina och jag. Jag älskar att dansa och det var ju ännu roligare med fiiiina vänner och en pojkvän med händerna om höfterna på en!

Då insåg jag hur glad jag är att jag har just min plutt. Jag är inte ett dugg avundsjuk på vissa människor som krälar efter varandra och gnider varje kroppsdel mot varandra som om det vore en strippstång de dansade mot. Vissa borde överväga att ta in på hotell istället för att stå och trycka ner varandras tungor i lungorna på varandra offentligt.
Jag bryr mig egentligen inte speciellt mycket. Bara en sak jag tänkte på när vi stod och dansade precis brevid ett sånt "par" i fredags. Hade jag vågat hade jag bett dem gått till en soffa och fortsatt, för vissa av oss ville dansa på deras make-out-spot, he..
I alla fall, hade förbannat kul i fredags och tror nästkommande fest om någon helg, kommer bli lika bra!


Ch och Lisa saknas



Rockygubben var såklart också med!


Stjärtegull ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0