Ångesten kryper sig på. Jag är frustrationen själv..

Jag är ledig alldeles för mycket veckorna framöver. Jag har sån ångest. Jag försöker och försöker och vill verkligen jobba, men verkar inte vara till någon nytta. Det känns som om jag försöker förgäves.
Jag har jobbat varje sommar sen jag var 14-15 år och extrajobbat sen första året på gymnasiet. Jag har ett cv fullt med erfarenheter och en drivkraft som tar mig framåt!
Men alltid är jag den 'som är så duktig..men..' eller den som arbetsgivaren 'vill ge en tjänst, men har inget att erbjuda..just nu'
Just idag känns det rätt hopplöst. Men det blir bättre, det blir det alltid.
Jag tänker fan inte ge upp! Jag ska fixa mig ett vettigt jobb, med fasta tider! Så det så.



Kommentarer
Postat av: mams

Din envishet,vilja å beslutsamhet kommer att löna sej,tro mej. De gäller bara att ha tålamod,för bakslag å motgångar kommer man alltid att stöta på,men låt dom ALDRIG knäcka dej. Du vill,du kan,du kommer att segra!!!! Love You,gums<3<3<3

2011-12-10 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0