2012 närmar sig.

På lördag är det nyår. Vad händer?
Vi ska dra ihop ett litet gäng som ska laga sushi, dricka gott och bara må!
Och eftersom jag är så hemmafruig av mig ska jag fixa lite snittar i olika former som tilltuggg under kvällen. Har planerat att göra en laxsnitt med pepparrot och sesamfrön, en tunnbrödssnitt med rödlök och färskost med smak av vitlök och salamisnittar med ost och orange paprika.
Sen ska jag ladda upp med massa gott i kylskåpet och barskåpet så min man får agera lite bartender under kvällen.
Hoppas bara det kanske kikar förbi lite mer folk också. Hör av er om ni vill kika förbi. Kommer finnas gör'goa snittar, haha.

Och på tal om min man. Fan så fin han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0