18/12

Idag är det fjärde advent och min och älsklings två och ett halvt års dag. Vi såg bio imorse klockan 8, åkte hem och slocknade på soffan igen. Pontus jobbade och jag bakade fudge och slog in paket. Det tar aldrig slut! Dessa klappar..
Nästa år ska jag inte börja köpa paket i Oktober! Jag hade ju bara mer pengar över nu i December och då blev det bara mer klappar... Haha!
Iallafall. Har städat garderoben ikväll och plockat undan lite. Imorgon ska jag vara hemmafru och tvätta, diska och storstäda. Ska även göra lite roliga grejor inför jul.. Kan dock inte berätta mer om det, då min kära mor läser min blogg.

Nu ska jag mysa med mannen. Pussa lite extra på honom eftersom det är en liite speciell dag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0