HOME

Hemma från jobbet nu! Det gick rätt bra om man bortser från småmissarna jag gjorde lite nu och då. Jag spillde inte ner någon, tappade inga tallrikar, snubblade inte med disk och glömde (förhoppningsvis) ingenting viktigt.
Nu är det bara att vänta på nästa pass som är nästa torsdag, derbymatch. Förresten, jag jobbar på Fjällräven Center.

Nu sitter jag iallafall med älsklingen i soffan och ska snart tvätta av mig sminket och borsta gaddarna. Min kropp är aningen trött men först ska jag ta igen pussarna jag gått miste om ikväll!
Laddar för morgondagen då jag ska på arbetsförmedlingen och sedan är vi bortbjudna på middag hos Ch och Lisa!



Kommentarer
Postat av: e

var jobbar du ? :)

2010-09-22 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0