UNDERBARA SAMBO!

Efter dagens jobb var jag trött och less. Var ute i blåsten och snöstormen som varade ett tag och fick dessutom ta hand om ett litet utbrott som en av pojkarna hade. Ingen skada skedd dock!
Iallafall så när jag kom hem stod middagen på bordet! Och det va inte vilken middag som helst....


"En bild säger mer än tusen ord"
Gullungen!


Efter att fått den fina gesten så kom maten fram! Kyckling, klyftpotatis och vitlökssås och grönsaker!
Han är bra fin min sambo, ah!




Nu sitter vi iallafall och ser Simpson the movie men jag börjar bli rätt trött så funderar på att lägga mig.
Jobb imorgon också! Långdag dessutom.. Sen tjejmys med mamma och systrar på kvällen (imorgon)!
Puss alla, sängen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0