SVAR

Det är så att jag har gjort slut med min pojkvän för jag var så himla förvirrad och vi bråkade hela tiden men nu en månad efter vill jag ha tillbaka honom, kan inte tänka på någon annan och gråter hela tiden men han vet inte om han vill ha tillbaka mig för han är rädd att jag ska göra slut igen. Hjälp mig, vad skulle du gjort?

Förjäkla bra blogg btw & du och pontus är verkligen söta tms!

Svar: Hm, jadu. Om jag vore du skulle jag nog tänka efter riktigt. Om ni nu bråkade så mycket så kanske det inte är meningen att det ska vara ni?
Hade jag varit du hade jag nog förbisett mina känslor och försökt stå ensam. Oftast känns det bättre efter ett tag, om det så handlar om veckor eller månader.
Och visst kan jag förstå att ditt ex känner sig orolig att bli dumpad igen. Så jag tror att om jag vore du, skulle jag låta det gå ett tag och se om dina känslor är helt äkta eller om du mestadels bara saknar någon att ha nära.

Nu säger jag inte att jag har rätt eftersom jag inte vet hur mycket ni bråkat eller hur du känner för honom. Jag kan bara säga hur jag skulle gjort om det handlade om mig. Men känner du att du vill försöka med honom igen, prata med honom. Förklara hur du känner och framförallt varför du gjorde slut.

Hoppas det var till någon hjälp! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0