ON A BED OF ROSES

Igår jobbade jag. Helt slut vid sådär 23.00 kommer jag hem och möts av p i trappuppgången. Ögonbindel på och sen in i lägenheten. Vad tror ni han gjort? - JO! Tagit ut sängens madrass och lagt på vardagsrumsgolvet, med rosenblad överallt och ljus runt hela rummet!
Det är fan det finaste någon gjort för mig! Och som pricken över I:et så får jag helkroppsmassage i säkert en timme!
Tack älskling!!

Nu sitter jag iallafall hemma hos mina föräldrar och ska strax ut med giz. Sen hem och fixa mig innan det blir födelsedagsfika hos Angelica! Grattis igen hjärtat! ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ååååååh vad gulligt :D blir alldeles lycklig i hjärtat!

2010-10-01 @ 16:00:48
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbart!

2010-10-02 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0