JULEN

Sitter just nu och kollar inredning till lägenheten. Vill julpynta nu! Dock får jag inte överdriva eftersom jag har en sambo som inte direkt är ett fan av denna högtid.. Men en ljusstake, gardiner och lite pynt fick jag iallafall ha!

Måste dessutom försöka övertala min mor om att jag ska få följa med till Ikea nu innan jul. Jag måste dit! Vill inredaaaa

Ljuslyktor. Hissgardiner. Doftljus. Blockljus. Plädar. Sängkläder. Ramar. Krukor. Växter. Möbelöverdrag. Spegel. Tavlor. Väggdekor. Smyckesträd.
Detta ska inköpas innan jul och önskas till present, tex Möbelöverdragen som är för dyra för min stackars plånbok.

Sovdags.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag känner igen mig, jag skulle helst börja pynta nu! fram med granen och allting. Är ju det mysigaste som finns! :D

2010-11-14 @ 13:07:02
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Elin

Så kul med inredning ju! :D Har redan köpt typ alla julgrejer 8)

2010-11-14 @ 16:43:51
URL: http://elinhultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0