MYSIG DAG

Dagen började med att jag och syster delade ut tidningen sen åkte vi hem och gjorde frukost. Jag somnade på soffan kanske direkt men vaknade runt halv 12-12 av att p kom och pussade på mig.
Efter det tog vi våra feta rumpor till brux för ett svettigt träningspass och sedan hem och tog en promenad med giz till veckefjärden, så han fick bada. 
Sen lagade vi mat och nu sitter han och systers pojkvän och spelar GTA eller vafan det hette, haha.  

Jag har tänkt läsa buddism hela dagen men det går seeeegt. Jag orkar inte.
Plugga är det sista jag vill nu faktiskt. Solen skiner fan till 10 på kvällen, och jag måste sitta inne och läsa sida efter sida om buddism? "Livet ger bara lidande, oro, rädsla och ångest. Finns ingen lycka", tack Buddha, min dag blev mycket bättre.
Bull. Nu ska jag gå och fixa nå kvällsfika.




Giz badade, haha


dåligt sliten efter träningspasset..uuh


Pontus besteg mount everst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0