KEYS..THEN WE'RE OUT!

Nu är det bara nycklarna vi ska få tag i!!!! Hoppashoppashoppas någon har tillgång till killens nycklar så vi får besikta läggan och sedan flytta in!!

Igår fick vi iallafall en fet kasse med saker av farmor och farfar! Sen gav jag farmor tyget till köksstolarna så hon ska klä om dem åt oss. Åh, hur tur har jag inte som har en sån farmor och farfar?! Kärlek.
Förresten så målade ju farfar om vårt köksbord och stolarna, och de blev hur bra som helst! Skitsnygga blev dem!

Sen inom kort drar jag, p och kanske ch och lisa till IKEA för att inhandla ett vitrinskåp, ett soffbord,  hyllor och kanske några små saker som tavlor och ljus. Blir nog en IKEAtripp väääldigt snart!

Jag borde göra MDKn, och ska faktiskt göra den nu. Vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Inkan

Hallå! Inkan här. Undrar vad er lägenhet kostar i måndaden? kramkramkram

2010-05-21 @ 20:19:09
Postat av: Anonym

vad lite du uppdaterar nu för tiden och utan bilder/videoklipp...boring

2010-05-22 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0