JAG LEVER

Jag lever.
I fredags, valborg, var vi i skogen med massa folk. Var riktigt trevligt men jag var så opepp på att festa så jag lämnade festen OCH grodorna runt 11 redan. Skönt att sova i sin egna säng, haha.

Lördagen köpte vi allt fett och gott vi kunde komma på! Det var godis, b&j och chips! Det var Linda, jag, p, ida och idas boyfriend niklas. Var skittrevligt och jävligt gott att få feta sig riktigt! Dock åt vi bara en halv godispåse och en liten b&j, haha. Chipsen och fruktsallad med glass står på tur idag!!

Idag, har det varit en lugn dag med lite multimedia och sovande. Ska träna med p och svärfar senare, så det blir trevligt..och jobbigt.

Förrsten, i fredags kom p hem till mig med en bukett blommor. Det var precis 1 år sen vi pussades/kysstes/klängde med/på varandra första gången, haha!! Inget att fira men, lite roligt bara.
Och ännu gulligare är han, idag städade han hela mitt rum med jag var på promenad.
<3

Nu ska vi snart äta. Senare kommer en film på min dyngraka pappa på valborgsnatten!! HAHA

Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker absolut det var något att fira! Att ni hittade varann är en stjärnsmäll som jag firar varje dag - nu inväntar vi nästa ettårsdag, dagen då ni bestämde er för att bli ett offentligt par.

Ha en bra vecka!

2010-05-03 @ 07:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0