STREJK

Min kropp har strejkat. Min mens är hemsk och pågått i snart 2 veckor. Mensvärken har jag haft i mer än 3 titt som tätt varje dag! Fått pigmentförändringar på armarna som ser ut som fläckar från brun utan sol. Mitt humör är skit konstigt. Jag har blivit SKITtorr över hela kroppen, värst på armarna. Börjar blö näsblod titt som tätt, bara idag 3 gånger och vaknade upp av näsblod för någon dag sen. Jag går snart under.

Imorgon ska jag på UM och kolla upp denhär skiten. För nu börjar det fan bli plågsamt.

Nu ska jag och p sola. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den vita tröjan någonstans som du har uppe på headern? :)

2010-03-03 @ 20:40:59
Postat av: Anonym

Usch då! Hoppas allt blir bättre!

2010-03-04 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0