SHOPPAHOLIC?

Jag sitter och kollar på olika hemsidor nu efter kläder/skor etc. Jag har liiite ångest över mina små fötter och mina svårigheter att hitta skor i rätt storlek. Har ju 34 och minsta vuxenstorleken är 35..som dock inte heller är stort utbud på. Hur som helst, iallafall hittat svarta converse i min storlek och är supersugen på dem. Hittade dem i butik också men ingen 34 framme. Så antingen är det ödet och de inte finns i butik, eller finns de och jag köper. Jag vet inte!! Jävla pengar, haha.
Ska gå och kolla senare och se vad som händer.


Kom till mamma?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha shit!! jag har dubbelt så stora fötter som dig, höll jag på att säga :p

2010-03-26 @ 18:41:52
URL: http://www.elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0