I sthlm

Sitter på hotell i stockholm nu. Mina fulla släktingar sitter och dricker och ser melodifestivalen här nere i lobbyn. Min farmor är nog den som är mest rund under fossingarna. Iallafall, imorgonbitti runt 4 ska vi upp för 6 kommer bussen som ska ta oss till arlanda. Sen bär det av till Teneriffa! Ska bli väldigt kul och jag längtar!
Haha, toffel som jag är tog jag med ett foto på p som ska stå på mitt nattduksbord när vi är framme i värmen. Åh vad jag kommer sakna honom!!

Nej nu ska jag kolla bloggar sen dricka houngsvatten. Puss

Kommentarer
Postat av: Lena

Men! Har de inget i-net på Kanarieholmarna??

Vi vill ha update!! Rapport och härliga bilder, please...

2010-03-09 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0