i miss you

fan det enda jag tanker pa ar min fina dar hemma. Jag saknar dig som ett tok p. Jag vill ha solen, varmen, havet...men mest av allt vill jag ha dig! Jag ska forsoka att inte krama dig till dods nar jag kommer hem..haha.
Du ar det basta i mitt liv och det finaste jag har. Du ar perfekt pa alla plan, och jag alskar dig oerhort!

Jag har det toppen har, faktiskt. Solen skiner och jag blir brun. Och fet, haha. Alla chips och all fetmat, mums.
Oj, nu gar tiden ut pa internet! Vi hors senare ikvall, puss alla. Speciellt till dig min underbara p!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Babe, jag saknar dig och tycker du borde komma hem nu, och det är mer än en hel vecka kvar...jävla fan, tur du har det bra dock, men KOM HEM!

2010-03-12 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0