HOHO?

Hallå? Har alla mina bloggläsare dött?
Jag tror nästan det :(

Nu ska jag poppa popcorn och feta mig. För vet ni vad? Jag gillar min livsstil så länge min pojkvän tycker jag är vacker och attraktiv. Och alltså, måste bara...ni som skippar potatis, ris och pasta för att ni tror det är onyttigt, whats up with that? Vi behöver snabba kolhydrater också! Om ni har viktproblem, kan man sluta äta det i någon vecka för att rensa kroppen, sedan börja med fullkorns altenativ istället. Men skippa? Jaja, det är varken nyttigare eller onyttigare att äta det.

Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar din blogg :) du skriver så intressanta saker .. jag fttar inte var du hittar allt och skriva om hela tiden.. Du är en underbar bloggare. Hoppas du blir " större ". Måste få erkänna att du är sjukt jävla söt, Keep going girl :D

2010-03-30 @ 23:49:12
Postat av: Lena

Man kan äta allt men inte alltid. Sunt förnuft räcker långt - njut du av dina popcorn!! Och potatis och ris och och...

2010-03-31 @ 07:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0