BRUNIS



Jag skelar och hela helvetet men. Jag har haft en helhärlig vistelse i Teneriffa! Och måste säga att jag har världens bästa farmor och farfar som bjöd på denna resa! Och grattis än en gång till min farfar som fyllde 70 där.
Men nu är jag hemma i snön och faktiskt känns det riktigt skönt. De sista dagarna var kroppen nästan för sliten för att orka sola, bada och vara på topp. Man kände sig rätt nöjd.
Så nu sitter jag på skolan istället och ska snart ha rörligbild. Uwwhh...

Ikväll ska jag och p ut och åka bil, eftersom han tog körkort medan jag var borta! hii! Vi funderar på att åka på UH också. Åh, det är skönt att vara hemma med honom..speciellt när han betedde sig som ett barn på julafton igår :D (jag var julklappen sa han..he)

Nu ska jag kila, skriver mer sen. Och mer bilder kommer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0