YEY!

Skönt! Till hösten börjar jag extrajobba på Fjällräven Center! Nu har jag iallafall en liten inkomst även efter sommaren, puh! Dock måste jag ändå fortsätta söka något, eftersom jag har en hyra som ska betalas, mat som ska inhandlas och räkningar att betala. Men snacka om lättnad att ha något att göra iallafall! YEY!

Annars igår gick jag först på en 40 minuters promenad vid 6 på morgonen, sen jobbet 8.30-16-00. Efter jobbet åkte jag och p till staden och jag fick med mig en tjocktröja, nagellack och ett halsband. Sen på eftermiddagen blev det en promenad med giz, käk och sen besök av Affe! Kvällen slutade iallafall med en promenad till stan och tillbaka med mamsen! Riktigt skön dag! Och denna dag lär se ut ungefär likadant, förutom att jag inte får shoppa något på stan idag..900 kvar att leva på denna månad, suck.


Puss sockertopp


Kommentarer
Postat av: simone

ursöt bild :D

2010-07-01 @ 16:52:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0