OM

OM en dag har vi en egen lägenhet
OM fyra dagar har vi varit tillsammans i ett år

VI HAR UNDER ÅRET
Båda tagit körkort
Varit på hotellweekend
Blivit påkörd av en bil när vi satt på bussen
Jag gjorde min första tatuering
Pontus sin andra
Jag piercade tungan
Fixat lägenhet
Jag klippte sidecut
Firat midsommar i Solle
Pontus har skaffat sitt första RIKTIGA jobb
Nyår och nyårskyssen i Marsliden
Förstorat en 130x80 cm canvas bild av oss!
...och såklart varit dumma, arga, elaka och snyftiga (m.m)
Men alltid med kärlek!

Denna kommer pryda våran feta vägg i läggan! HOW AWESOME IS THAT?!
Tacka gudarna för dig, p! <3


Kommentarer
Postat av: lisa

skitfin bild :)

2010-06-15 @ 02:18:01
URL: http://liisaaal.devote.se
Postat av: L

Och det är så ljuvligt att se vad kära och rara ni är!

Keep up the good work - för levande kärlek kräver arbete, mycket arbete...

2010-06-15 @ 09:29:45
Postat av: Helena

Så otroligt fin bild! Och grattis till er. :)

2010-06-15 @ 16:41:31
URL: http://hielena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0