COME HERE AND STAY THERE!

Varför kan inte sommaren komma på riktigt? Sure, jag jobbar sju-fyra varje dag hela sommaren och missar 50% av värmen i guess. Men skulle vara skönt med lite sol så man faktiskt kan få klä sig i lite roligare kläder och kombinationer! Jag har såå mycket nytt i min garderob som jag vill ha på mig.
Nu har jag ingen bild på mina gobitar till plagg, men kan berätta vad jag köpte så får ni använda er fantasi!

Harembyxor för 19kr på cubus
Transparant gult linne från bikbok 50kr
Brun basic tröja med knappar i ryggen från bikbok 50 kr
Grå basic tröja med knappar i ryggen från bikbok 50kr
Spetsbh från lindex 99kr
Leopardtights från åhlens 79kr
2pack prickiga tights från HM 79kr
Randigt linne från HM 129kr
Ormskinnstights från lindex 49kr 
Stor stickad tröja från HM 150kr
Halsband från MQ 99kr
Korta svarta shorts från HM 49kr

Det som jag vill och kaaaanske ska köpa är ett sånhär ljusrosa linne från Ginatricot. Det med fåglar på, vet ni vilket jag menar?
Jag har 100 kvar på örnkortet, så det kanske åker med ett sånt linne någon dag framöver..ehh.

Kommentarer
Postat av: jenny

vad kostar er lägenhet? :)

2010-06-23 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0