FÖRSTA DOPPET!

Igår hade jag en alldeles urmysig dag. Först var jag och p runt i stan och shoppade. Fick mig med ett par GÖR snygga skor, som hade ställts ut i butik samma dag och när jag kommer med..vad händer? DRAGKEDJAN ÄR PAJ!
Så jag måste åka in dit sen, minst få någon sorts rabatt så jag sedan kan gå till skomakaren och byta kedja.
Sedan åkte vi in på Salem, som förövrigt var hur härlig som helst! Haha, höll på att dö varje gång han började prata pågrund av hans röst som måste vara den härligaste röst jag hört, haha! Så mesig, men härlig!
Sen runt 9 tog jag, p och Affe ett kvällsdopp i Hamptjärn! Var rätt skönt i vattnet faktiskt.
Sen när Affe åkt hem åt vi jordgubbar och mjölk och bara mös!

Idag ska jag jobba och sedan hem och göra tacopaj i think.









Förresten, mina naglar börjar ta form!


Kommentarer
Postat av: Lena

Himmel så mysigt det ser ut! Jag var också på Salem - det var ju helbra!

Man kan ha det trevligt även om man inte har semester!

:-)

2010-07-08 @ 07:51:11
Postat av: L I N N

Hej, fin blogg du har. Riktigt söt och intressant att läsa :)

På min blogg har jag dagens fråga, snälla snälla svara på den :)

Det skulle va guldvärt om du svarade eller slängde in en kommentar.

Frågan är: HAR DU NÅN FAVORITBLOGGARE ?



Hoppas du får en jätte fin dag.♥

2010-07-08 @ 07:52:46
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: dannie

härligt!

2010-07-08 @ 10:17:50
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0