TISDAG

Sitter i skolan just nu och är jävligt irriterad! Jag har gjort fotouppgiften i tid och allt, sen tar jag fel kamera till  skolan?! Vafan. FUCK. IG here i come.
Senare idag ska jag hämta ut mitt körkort sen tar jag bilen hem och sover/myser. Tror jag ska dra ut p på en promenad ikväll också.

Igår åt jag förresten på  O'learys. Tog en halva ceasarsallad..jag fick typ  10 salladsblad och en 5 cm lång kycklingbit. Inte ens jag blir mätt på det!!  109 kr..tur att p hade presentkort. Vi såg hur som helst hockeyn där och det var  en jädra match trots att jag såg typ 2 mål av 4..haha. Jag var inte så inne i matchen, he.
Sen åkte vi hem och somnade på tok för sent så  idag är jag tröttis.

Lite bilder  från p's födelsedag.


MATMAT


Fridi var där


Zimon med..ehee


Calle och emil med


förlåt p.. hoppas du älskar mig ändå


pusspuss sen drog vi  ut på krogen


Dagen efter mådde vi bra...eller ah..han iallafall


Med denna bild säger jag hejdå. haha jag ser död ut förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0