I'M BRUMMING MY BRANIS OUT

Haha jag har kört fan hela gårdagen och hela dagen idag. Det är inte roligt men samtidigt är det de. Man känner sig så fri haha. Fan vad jag är tjatig. Antar att jag bara är stolt över mig själv, haha.

Hur som helst, filmade esteterna idag och jag säger bara: fyfan.
Fast ändå YES.
Det var sjukt drygt och jag höll på att svimma. Mitt huvud värkte och benen vek sig. Aja, en dag imorgon som jag ej ska filma på, sen är det över!! Finally!

Ska ta och tvätta av mig sen ska vi åka till farmor och farfar och käka middag. Sen ikväll ska jag hjälpa p med sin multimedia uppgift OM han gjort de till en alldata. We'll see.
Tja.

I got a BIG crush on you sugarbabe P!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0