I HATE IT

Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag hatar den typen som vill tävla. Den typen som vill stå i centrum och söker uppmärksamheten från alla håll och kanter. Jag hatar den typen så förbannat.
Det värsta är att har man en tjejkompis som är så, så tänker inte killarna på hur hon är. Hon är trevligt, framåt, pratglad...och flickvännens största fiende.
Pratade med p om detta, om en sånhär person. Och när jag sa hur hon var mot honom sa han: hm, det har jag aldrig tänkt på. Men skulle en kille va så mot dig hade jag tänkt på det direkt!
Så, man tänker inte på det förrän man själv är den person som har en sånhär hatisk person mot sig och inte med sig.

Nu ska jag och syster köra ett 40 min gympapass. VI SKA BLI FITTA, haha.
Sen drar jag till p för en kvällsdusch och film.


Kommentarer
Postat av: angelica

hatar fittan :D

2010-01-17 @ 22:28:39
URL: http://anelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0