SVAR PÅ KOMMENTAR

Klankar ner vet jag väl ändå inte? Och otrevlig är han inte heller. Men tänk dig själv in i hans situation. Han står och FÖRSÖKER få ståplats att skrika (för det är väl ändå därför man står där? - för att heja?) men vissa bara kollar på honom som om han vore dum i huvudet. Klart man blir lack om halva stå är tysta som musar medan andra jobbar stämbanden av sig.
"Är ni på ståplats ska ni skrika, annars köp en sittplatsbiljett" - Pontus
Lite sanning i det hela, eller? Nu säger jag dock inte att man ska behöva skrika hela jäkla matchen för det gör ingen. Men TA I i vissa ramsor kan man väl ändå göra? Det gör ju till och med jag, som inte är ett jävla dyft intresserad av hockey haha..
Men nej, p är inte otrevlig men förstår hans frustration när halva "klacken" står tysta.

Nu är jag och p klar för skolan.
See you later



Okejdå, alla har inte råd med sittplatser. Det har inte jag heller, annars hade jag nog suttit, haha. P är jäkligt lyrisk när han står på räcket och därför tycker jag det är liiite synd att folk ska ta han som otrevlig och nedklankande bara för att han försöker få klacken att skrika. Det finns många åsikter och sånt om detta inser jag nu haha.. Så därför tänker jag sluta prata om det, haha. Tja

Kommentarer
Postat av: Linnea

nej, men så kan man ändå inte tänka, vissa har ju inte råd med sittplats och det är därför dom står :P man kanske bara vill titta på matchen och inte stå och skrika, för alla är faktiskt inte lika lyriska över modo som pontus är och dom kanske bara vill se en vanlig hockeymatch liksom.. Nu vet jag inte om han är otrevlig men jag tänkte bara på citatet :P

2010-02-16 @ 10:02:27
URL: http://elles.devote.se
Postat av: Anonym

va, det är väl ingen som ha kommenterat nåt sånt?



det va bara det att den som kommenterade bög, är nog en avundsjuk liten fjortis.!?



det är många fjortisar som köper biljetter och förstör matcherna för att dom ska stå där, smsa och hålla på. dom skiter i matcherna totalt. inte konstigt att pontus blir som han blir då han skriker, jag menar man betalar ju för att gå på matchen. killar man kolla på på stan? heh.



men iaf, så har du en JÄVLIGT snygg kille!

2010-02-16 @ 11:09:47
Postat av: Anonym

hälsa han att jag tycker han gör de bra! :)

håller också med dom ovan :))

2010-02-16 @ 20:29:50
Postat av: Anonym

Men haha. Alla på ståplats tillhör inte "klacken"? Det finns mycket folk som inte vill lägga ut flera hundra kronor på en sittplatsbiljett, men som inte heller vill stå på ståplats och skrika ihjäl sig.

2010-02-16 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0