STUDION

Nu har jag, lindur, p och emil invaderat studin. Det blev naket, isprinsessa, lite gayit och slamsigt! Men jävligt roligt!
P började klä av sig mitt i allt utan att någon bett eller frågat honom.. Var väl lite av en överasskning, för oss alla.
Hade bara 3 redigerade som ni får se. Nakenbilderna på p är dock privat (han skulle döda mig om jag la upp). Kommer bilder på mig och lindur sen, mig och p och allihopa och ja, hej och gå. Tills vidare får ni dessa.
 

Glader emil


Emil tyckte jag ar fin här...hm?


HAHA. Notera att min MIN inte är seriös. "HELLO I'M SEXYSUGAR!!!"...typ.

Har nyss fixat mamma som ska på partaj senare. Sedan ska jag åka och träna tror jag och sen blir det hem och lite fix. Känner för att göra mig lite fin ikväll faktiskt. Vem vet, man kanske går ut och kollar läget på stan ändå? We'll see.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frugan

gud emma. jag känner inte igen dig på den bilden längst ner. hahahahah... bitch! ;)

2010-02-06 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0