SJÄLVISKA SVIN

Bloggvärldens patetiska människor är inte kissie, dessie, paow eller någonannan superblond dumstrut. Det är läsare som är beroende av andras bloggar i syfte av att klanka ner på dem. De människor som inte kan stå upp för deras åsikter utan skriker kommentarer och använder namnen "snopp" "LOL" "anonym" m.m. Människor som inte har något bättre för sig än att sitta och klanka ner på människor för att höja sin egen självkänsla. Jag fick 3 av samma person med olika namn där jag var en fjortis som är tillsammans med ett äckel och driver en blogg endast baserad på en falsk fasad. Jag ber dig du snoppLOLmuu-kommentatör, vad har jag gjort dig?
Vart är jag falsk?
Vart är jag fjortis? Jag ser inge idomin på läpparna eller sönder blekt hår? (ironi)
Vart är min pojkvän äcklig?
Det är ju något med mig som är intressant som får dig att läsa. Det är det som är det komiska! Hade du varit obrydd om mitt liv, min pojkvän, mitt utseende eller min blogg hade du inte ens tagit dig tid att gå in här?

Snälla ta dig i röven och sluta läs min blogg.
Jag behöver inte såna som dig/er som vill klanka ner på andra människor.
Bygg upp eran självkänsla på annat håll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Helt klart det bästa jag läst idag, och jag håller absolut med dig ! Om dom kunde lägga energin på att växa upp/skaffa sig ett liv istället kanske ?

2010-02-17 @ 21:22:25
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Isabell

Heelt rätt ! jag älskar din blogg, den är den roligaste bloggen att läääsa !!

2010-02-18 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0