PROMENAD

Imorse när jag klev upp stod en tallrik med flingor och en skål med fruktsallad och väntade på mig! Världens bästa hade tänkt göra frukost på sängen åt mig men jag hann kliva upp innan han var klar. Men tack ändå babe!
Efter vi käkat klart klädde vi på oss och tog en promenad med hundarna till stan.


<3



Men nu sitter jag hemma men funderar starkt på att ta bilen till stan och springa in och köpa ett armband som var på rea! Jobbade ju igår och fick ihop en slant men la undan hälften till utlandsresan och det jag behöll i handen ska jag försöka att hålla rätt hårt på. Har en liten kärlek till en vårjacka som jag tänkt köpa senare (kanske).
Ni vet den röda jag köpte, trivs jag inte i. Så om ni är intresserade får ni gärna höra av er. 200 kr får ni den för! Oanvänd!


Jackan!




Kommentarer
Postat av: Johanna Henriksson

Jackan var ju supeeeer fin :D

2010-02-08 @ 19:30:31
Postat av: kloprn

jobbar du svart? alltså med tanke på att du får pengarna dirr? :)

2010-02-09 @ 14:18:29
Postat av: Gustav

Vart jobbar du någonstans??

2010-02-09 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0