HM, vad vet jag?

Idag har jag gått och tänkt på..killar och porr och tjejer och..porr?
Varje jävla kille, singel som inte, hm, kollar porr (eller de flesta iallafall)
Är det något som de "behöver" medan de håller på? Men nu frågar jag mig själv: De kollar på andra tjejer och blir upphetsade? De tänder på att se andra göra si och så.
Man vi tjejer då? Om vi skulle kolla porr? Fan många killar blir sura om vi säger att en kille på tvn har snygg kropp. Hur skulle det då vara om vi satt och kollade på när vältränade hunkar göra sitt?
Många tjejer skickar nog en underklädsbild hit och dit till sin partner. Rätta mig om jag har fel, men det kanske inte räcker som material för er killar?
Jag blir äcklad.

Jag bara ställde mig frågan idag.



Av två kommentarer har jag både fått synpunkten att ni killar också lär känna er otillräckliga om vi gjorde samma sak. Sen att varför behöver ni internet när ni har levande kött och blod en stund bort? Vi flickvänner gillar inte att ersättas med äckliga slusk på en dataskärm, så ni vet.

Kommentarer
Postat av: på tal om det..

har tänkt på exakt samma sak flera gånger, kollar dom på det pga att vi inte räcker till eller? jag tycker att det är jobbigt att veta att ens pojkvän antagligen gör det. för känns som att dom skulle bli ledsen och känna sig otillräcklig ifall vi gjorde det också,

2010-02-11 @ 16:21:33
Postat av: Linda

Ja singlar kan jag ju förstå på ett sätt, att dom behöver nåt som gör dem upphättsade. Men dom som har flickvän förstår jag mig inte riktigt på. Dom ska ju inte behöva porr för att bli tillfredställda.

2010-02-11 @ 16:56:51
Postat av: E

håller helt med dig om den saken. man känner sig verkligen som att man inte duger till.

Alla killar är inte likandana, vissa behöver spänning i förhållandet, tänka på något förbjudet för att hålla det förhållandet man har starkare kvar. ibland inte ens det. Alltid kan man prata om det, men jag vet att det kan bli jättedåligt om man kräver att dom slutar titta. då kan man hamna där ensam kvar..

2010-02-11 @ 21:27:43
Postat av: Sofia

Fast, kan vi verkligen dra alla över samma kam? Personligen tror jag att porrtittandet bland killar minskar när de blir äldre. Det känns som att tonårskillar tittar på porr för att de är nyfikna och oerfarna. Äldre killar har oftast kommit över det stadiet. Självklart finns det även killar i vår ålder som fortfarande gillar att kolla på sån, ursäkta mig, skit men jag tror antalet minskar för varje år.

Sedan tror jag inte man behöver vara svartsjuk för att vissa killar väljer att kolla på sådant, även om man blir det. Det är upp till var och en att titta på vad man vill. Men jag vet inte, jag tror faktiskt att ju äldre man blir desto mindre intressant blir porr. Det är ju mycket finare med "vanligt" sex. Det tror jag de flesta, oavsett kön, håller med om och inser vid en viss ålder.



Kram på dig!

2010-02-11 @ 21:28:19
URL: http://sofiahelenas.blogspot.com
Postat av: Sophia

Äcklad, jag med!

2010-02-11 @ 21:59:02
Postat av: :)

Jag är en tjej som har pojkvän, och jag kollar också på porr.. Och jag har en massa andra tjejkompisar som också gör det, det är inte så ovanligt som man tror. Och många tjejer vågar nog aldrig ens pröva, men skulle säkert gilla det om de vågat.

Självklart kollar jag inte så mycket nu när jag har pojkvän, men om man är hemma en dag och känner sig lite kåt, vad är det för skillnad egentligen om man kollar på datorn och blir kåt, eller fantiserar? Jag tror inte att alla flickvänner fantiserar om sin pojkvän då de onanerar..

Nu älskar jag min pojkvän mest i världen och hur mycket jag onanerar eller inte eller vad jag tänker/tittar på under tiden förändrar inte mina känslor för han alls.

2010-02-12 @ 11:20:35
Postat av: nathalie

håller med dom två ovan!

2010-02-12 @ 13:02:47
Postat av: Upptagen

Jag brukar fantisera om mig och min pojkvän när jag tittar på porr. :) Sexigt!

2010-02-12 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0